Bak skyene

Huskeregel nr.1: Bak skyene er himmelen alltid blå. Bullshit-klisjé av typen jeg virkelig hater, men hei, positive thinking og alt det der. Kan ikke skade. Nå: pakke. I morgen: London. God tur til meg!

blue

Del

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.