Before & after – HAIR

FØR:

ETTER:

Her kommer før-og etterbilder etter frisørbesøket i går! Jeg var hos Ine på H2 Nordre, og jeg ble kjempefornøyd! Vi gikk for en kaldere, litt mørkere blond med striper! Det mørke kommer til å lysne etterhvert, så har jeg mulighet til å velge «på nytt» hvilken retning jeg vil ta håret i etterhvert. Om jeg vil bli lysere eller mørkere. Smart! Det var virkelig digg å få fiksa opp håret litt, nå føler jeg meg så mye freshere, og det tenker jeg skal bli godt nå når fødsel og hele pakka står for tur. Haha! Godt med litt egenpleie!

Disse bildene er forresten tatt med min nye iPhone 11 Pro! Ganske mye bedre kamera enn på min gamle, for å si det sånn. Det er digg! Mye enklere å ta selfies med telefonen enn speilreflekskameraet, haha.

Del

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.