
Tjohei! Vilja er fremdeles syk, så jeg får liksom ikke tid til så mye mac/kamera i løpet av dagen. Derfor er det veeeldig godt å sette seg ned på kveldstid. Derfor blir det bare et raskt webcambilde istedet. Anyways, jeg har gode nyheter! I dag fikk jeg iPhone i posten! O´lykke! Jeg er superforelska i den allerede, og vurderer til og med å gi den navn også. Så bra er den faktisk. Den blir grei å ha med til Steinkjer i helgen, for i morgen tar jeg, Vilja og Jørgen turen til farmor. Det er på tide å treffe henne igjen, så det gleder vi oss veldig til. Jepp, da har jeg ikke mer å komme med i dag, men i morgen kommer det litt fler bilder av Emilian igjen. Og det kommer sikkert litt fler bryllupsbilder i løpet av helga også. Jeg jobber på spreng! Gøygøy. Nå er det faktisk tid for litt jobbing igjen. Hugs.




Sånn ser jeg ut når jeg redigerer bilder – i dag i alle fall. Det er absolutt ikke ille å kalle rosa scullcandy, musikk og photoshop for jobb, så jeg er heldig. Selv om kameraet på macen suger. Anyways. Nå har jeg sendt Kaj til butikken for å kjøpe cookies. Jeg hadde jo tenkt å klare meg med druer og kakao, men… Hva kan jeg si? Cookies er himla godt, og jeg har ikke smakt det på evigheter. Dessuten skal jeg jo begynne med trening igjen i dag. Etter en lang pause. Det var dette med å orke å trene hver dag altså. Det gjør jo vondt. Men nå skal Vilja få litt velfortjent oppmerksomhet. Later!

